Tuesday, February 1, 2011

Happy ~

WOW !! Harinie hari yang paling menggembirakan bagi aku. Aku da plan bende nie semalam da. Aku nak ajak haslyna kua harinie. Kebetulan die free harinie. Ape lagi. Melompat aku semalam . Seronok punye pasal. Haha. Kitorang janji pukul 10am. Xkua jauh pun. At 18 je. Aku datang awal kot. Pukul 9.30am. Aku breakfast dulu at THE BAKERS COTTAGE sementara tunggu haslyna datang. Then tepat pukul 10 haslyna sampai at THE BAKERS COTTAGE. Tapi lebih 35 saat la. Haha. Kitorang borak borak dulu at dalam tu. Then baru g men bowling.


RM12 ?? Giler murah. Nie ke harga fo 4 game ? Tersangat la suke n happy mase tu. Haha. Hebat gak haslyna tadi. Hampir nk kalah gak aku tadi. Seb bek aku menang due2 game. Markah aku 200 sumtink n haslyna plak 100 sumtink. Then aku ajak haslyna g karoake. 10 lagu gak kitorang nyanyi td. Lagu ape ?
 xpayah tahu la. Haha. Da penat karoake kitorang g lunch same2 at kopitiam. Sambil makin sambil borak la. Cite cite. Pastu aku ajak die g one my shop. Tp die tau plan aku la. Kantoi. Haha.Then kitorang tawaf 18 jap. Pastu baru balik. Before balik tu ade sumtink yg sweet berlaku tau. Tapi aku xboleh bgtau ape yg jadi :P SORY ~ Hehe


                    I LOVE YOU SO MUCH SAYANG <3
                              THNX TOK HARINIE ..



5 comments:

  1. woi kau buat tett tett eh?? huhu
    cmne sife? aku nk organisasi!

    ReplyDelete
  2. gile murah 4 game RM12..len kali men boling dgn akak plak ek...hahah..=)

    ReplyDelete
  3. huza : mane ade la . ko ingat aku nie gatal sangat ke nak rosak an anak dara org . haha

    ReplyDelete
  4. huza : sife ? cube ko tanye daydeq ..

    ReplyDelete
  5. kak aina : tau xpe. special price fo ktorang sebenarnye tu. couple price :p haha

    ReplyDelete