Thursday, January 20, 2011

Hari yang agak seronok ..

Harinie hari yg agak menyeronokkan gak bagi aku. Da la kelas pagi xde langsung. Kelas harinie tengah hari. Lepas solat subuh aku terus membuta sampai pukul 10 pagi. Then mandi mandi, siap siap, n terus g breakfast. Lepas tu baru pergi kelas. Ekcely harinie ade quiz fo business class.Tapi last2 minute madam batal an. Happy giler la aku tyme tu. Tapi madam gantikan quiz tu dgn project len. Ktorang dibahagikan kepada 4 kumpulan. Ktorang kne fikir an 1 product yg boleh menarik minat org tok beli. Kebetulan group aku mase tu sume jenis yg giler giler sikit, macam macam idea gak yg kua. Name product ktorang CAPSULE IT 2020 ~ Banyak giler la function yg kitorang apply at product ktorang tu. At last after presentation naseb bek sume org berminat ngn product kitorang tu. Haha. 


Tapi pade mase yang same, aku dipilih menjadi naib president tok club SIFE. Aku pun cam terkejut gak. Aku xdatang pun meeting dorang. Tapi budak2 sume sokong aku jadi naib president. Kakak kakak senior nie mang nak kene nie. Haha. Anyway thnx ey fo jawatan tu. Dulu jadi penolong ketua program. Skrang jadi naib president plak. Gempak la !! Hehe. Aku akan pikul tanggungjawab tu sebaek mungkin. I LOVE ENTREPRENEURSHIP ~ Hehe.

No comments:

Post a Comment