Monday, January 3, 2011

Ketua kelas ??



da berapa kali da aku tgk muke aku at cermin . pandang ats, pandang bawah, pandang kiri n pandang kanan . xde pun mcm yang aku fikirkan . muke bese je kot . apasal aku asyik kene pilih je ngn lecturer ? before that aku nak tanye korang . MUKE AKU NIE ADE MACAM MUKE PEMIMPIN KE ? kenape sume lecturer suke pilih aku jadi ketua ? hampir sume kelas kot lecturer pandang aku bile tanye sape nk jadi ketua . da xde org len ke yg sesuai jadi ketua at dalam kelas tu . asyik aku je . stress gak kadang kadang . haha . mayb sebab muke aku paling baek at dalam kelas tu kot . yg len lecturer tgk cm ganas ganas je . haha . tapi ape ape pun thnx coz bagi amanah tu at aku . aku akan try sebaek mungkin untuk handle kelas aku sendiri dari sebarang perkara yang tidak menyenangkan .


p/s : kadang kadang terasa aku nie cam pemimpin rakyat je ouh . haha .

1 comment:

  1. ala...takpe...just grab the chance to lead people...its a good chance...

    ReplyDelete