Saturday, January 8, 2011

I LOVE SATURDAY ( cross finger )

Hari nie aku, bihah, yati, ika, n sorg gurl dari EE plan nak g kuching cari buku business . Awal pagi ag ktorang da kuar da . Rasenye dalam pukul 7.30 pagi . First ktorang pergi at umah wak . Nak sewa kete . Tapi wak cakap sume kete da orang pakai . Wak cakap dalam pukul 12 bru ad kete . Then ktorang try g umah edwin plak . Hampeh ~ Langsung xde kete . Licin habes . Haha . Pastu ktorang cari at DI plak . Kedai tu tutup ag . Blom buka . Geram gak . Then ktorang pun g la breakfast jap sementara tunggu pukul 12 . At restoran 1 malaysia . Bihah ngn budak gurl tu order nasi lemak bese . Aku plak order nasi lemak spesel . Nak tau ape yg ade dalam nasi lemak tu ?? Ayam , kacang , ikan bilis , telur , n tauhu goreng . Haha . After habis makan ktorang pun g balek umah wak . Tunggu kete . Ktorang layan jap cite detective conan at dalam umah wak . Pastu cite tom&jerry with magical ring . Hehe .

Tgk jam da pukul 12 da . Kete xsampai2 ag . Then wak cakap mayb kete yg ktorang minta tu xboleh dapat harinie . Die cakap esok comfirm dapat . Petang nie wak tahan kete tu n trus simpan kunci kete tu . Esok pagi wak trus bagi kunci tu at ktorang . Da macam layanan VIP la plak . Haha . Then ktorang ngn muke kecewa trus lunch at SCR . Aku makan black pepper roaster chicken rice and jasmine milk tea . Fav aku tu at SCR . Haha . Dorang juz mam french fries je . Diet rasenye . Haha . Pas habis makan ktorang trus balik kolej .

guess wat ? Bile aku sampai at kolej , kolej laki blackout la . Lame gak . Tapi nape bilik aku cm sejuk je ey . Haha . Pas zohor aku bleh tertido plak panas panas tu . Haha . Then aku termimpi jap . Aku mimpi yang aku da kawen ngn haslyna . But the problem is ade orang laen nak rampas aku dari haslyna . Tapi aku xnampak pun muke gurl tu . Kalo aku tau mayb aku akn berjaga jaga dengan gurl tu . Aku xnak kecewakan haslyna . Aku tau yg die sayang sangat sangat ngn aku . Aku pun sayang sangat sangat ngn die . Aku xnk ade orang ketiga dalam hubungan kitorang . Aku xsanggup kehilangan die . Hanye die je yang aku perlu an at dalam dunie nie . Tanpe die aku rase cm sunyi je hidup at dalam dunie nie .Die da jadi salah sorang orang terpenting dalam hidup aku selaen kedua ibu bapa aku . I hope xde sape pun yg akan cube rampas die dari aku or rampas aku dari die . I just love you so much sayang <3 I cant take a day without u here ~

3 comments:

  1. alololo...so sweet of you!!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aku rase la kn..
    aku la gurl tu kot..wahahaha :D
    x yah risau la..klu dh mmg jodoh..tak ke mane..huhu..

    ReplyDelete