Saturday, February 5, 2011

Pulang ke UITM :)

Tepat pukul 7.20 tibe la masenye tok aku berangkat kembali ke kuching. Masuk UITM balik. Macam macam mood ade mase nie. Bercampur baur. Aku pun xtahu nak terang an cmner. Pengangkutan yang aku ambil hanyalah belon terbang yang diberi nama FIREFLY. Tyme aku nak ambil boarding pas at KLIA td ramai gak yg terlepas flight. Dorang sume nk g KK. Huru hara gak td. Seb baek ktorang x huru hara cmtu. Haha. Lepas dapat boarding pass aku terus salam n hug parent aku b4 aku g departure hall. Departure hall aku at gate A4. Tapi xramai pun yg ambil flight pagi tu. Mayb terlampau pagi rasenye. Tyme at departure hall tu aku da xtau nk buad ape da. Bosan giler la. Seb bek orang yg aku sayang sangat nie text aku pagi tu. Dapat la aku berbual bual ngn die sepanjang aku berada at departure hall tu. At situ aku jumpe la beberapa dak2 uitm. Same badge ngn aku. Tapi sume gurl la. N aku plak xrapat ngn dorang. Malas plak nak tegur dorang. Haha.


Mase aku masuk dalam belon tu steward n stewardess masing masing menyambut kitorang ngn senyuman. Mesra gak dorang. Xde la buad muke ketat. Happy la aku bile steward n stewardess sume okay okay. Xde yg muke ganas. Dalam flight tu seat aku no 27F. Sebelah tingkap. 2 seat sebelah aku tu xde org. Lapang je aku duk td. Haha. Then tibe la mase tok buad pesanan makanan, Apelagi. Perut aku mase tu mang da lapar giler da. Macam macam lagu yg perut aku nyanyi. Aku pun order la fish n chip. Then mineral water. ( weyh orang putih pun xde breakfast fish n chip la. Yang ko nak lebih lebih nie nape ? ). Haha. Sukati aku la. Aku punye perut aku punye suke la. Tapi ade sorang stewardess gurl nie asyik senyum je at aku. Die asyik tanye aku okay ke x ? Boleh tahan gak muke die. Tapi aku xfikir pape pun. Mayb die juz ikut protocol penerbangan je. Nak buad client dorang selesa sepanjang penerbangan tu. OR die ingat aku takut nek kapal terbang ke ? OMG !! aku xtakot nek kapal terbang okay. Aku xgayat pun. So jgn fikir aku takut nek kapal terbang. Haha.


Dalam pukul 9 lebih camtu aku sampai at airport kuching. Pas ikut procedure ape sume aku terus lepak at MCD. X makan pun. Juz lepak2, on9, update blog sambil tunggu kawan. Mase nie sempat gak aku text ngn yg tersayang. Tapi sayang aku lupe nak charge HP semalam. Batery tinggal sikit. So aku terpakse pendek an mase aku berbual ngn die. Nak save battery. Takot ade pape jadi nanti aku xdapat nak gune phone plak. Dengar cite ade sorang ag kawan aku sampai jap ag. Pukul 11.35. Name die alif. Dari shah alam gak. Die ambil course OM. Jap ag aku nak soh die blanje aku MCD. Haha. Jack plak tgh otw dari samarahan ke airport. Nak ambil alif. Xdapat la aku nak tumpang dorang sebab kawan aku sampai mayb pukul 5 petang kang. Jadi skang aku kene SWITCH ON mood menunggu aku :P Haha


                                                                          - F A R E A S T -

1 comment:

  1. faiz..ble nek plane,mmg tu pun servis yg kite akn dpt...so just be happy..at least faiz merase nek flight...akak x merase lg nek flight...=)

    ReplyDelete